Bezpłatny terminal

Tel: 696 409 829

ODBIERZ DOFINANSOWANY TERMINAL PŁATNICZY

Krótkie wideo demonstrujące akceptowanie transakcji przez terminal Smart Pos.

Poradnik: (Kliknij w „+”)
Czy każdy może skorzystać z terminali z dofinansowaniem?
Program jest skierowany do przedsiębiorców, którzy w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie korzystali z terminala płatniczego w swoich placówkach.
Jakie są dostępne terminale w ramach programu?
  • Terminal przenośny bez wydruku z serii Smart Smart Pos np: D220 czy A50 z potwierdzeniem elektronicznym.
  • Terminale standardowe stacjonarne i przenośne z wydrukiem papierowym.
Ile kosztuje terminal Smart Pos
Terminal  jest dofinasowany poprzez program „Polska Bezgotówkowa” Płacisz dopiero dzierżawę od 13 miesiąca. Dodatkowo prowizja od transakcji naliczana jest po przekroczeniu 100 000 zł obrotu lub od 13 miesiąca.
Co po 12 miesiącach?
Terminal Smart Pos dzierżawisz. Opłata 19.90 zł + serwis 5 zł  zł jest naliczana od 13 miesiąca. Od 13 miesiąca lub po przekroczeniu 100 000 zł obrotu płacisz dodatkowo prowizję i jest ona na ponad 90% kart, które używają twoi klienci w zależności czy karta Visa lub Mastercard to 0,69 % dla transakcji nieautoryzowanych. Dla transakcji autoryzowanych dodatkowo do prowizji należy doliczyć 0,03 zł. Kwota transakcji 40 zł  karta Visa zbliżeniowo nieautoryzowana Pobrana prowizja: 0,69% * 40 zł = 0,28 zł = 0,28 zł Kwota transakcji: 1000 zł karta Visa autoryzowana 0,69% * 1000 zł + 0,03 zł= 6,9 zł+0,03 zł = 6,93 zł Jak widzisz na KAŻDE 1000 zł, które zostanie zrealizowane przez terminal pobrana prowizja jest niższa niż 9 zł.
Czy terminal obsługuje Blik?
Tak. Prowizja po wyjściu z Programu to 0.39 %.
Czy terminal obsługuje Google Pay i Apple Pay?
Tak. Prowizja po wyjściu z Programu tak jak dla kart Visa lub Mastercard.
Czy terminale Smart Pos integrują się z kasą online?
Ze względu, że terminal może łączyć się po wifi. posiadać własną kartę sim oraz  jest wyposażony w złącze micro usb, w najbliższym czasie nasi programiści dostosują możliwość integracji z kasami onlinowymi, tak aby był spełniony warunek integracji z kasami do końca 2024 r.
Czy są inne terminale, które integrują się z kasami online już teraz w programie Polska Bezgotówkowa?
Tak, posiadamy, Kasy jakimi na dzień dzisiejszy współpracujemy to: Posnet Fawag Lite Online (1.01,1.02,2.01) POSNET Bingo MAX 1.01 POSNET NEO Online 1.01 POSNET REVO Online 1.01 POSNET Mobile Online 1.01 Mobile Online 1.01 Mobile Online 1.01 POSNET Ergo Online 1.01 POSNET Bingo Online 1.01 Bingo Online 1.01 ELZAB K10 Online ELZAB Mini LT Online ELZAB Jota Online NOVITUS Sento NOVITUS Next
Ile trwa proces uzyskania terminala?
Terminale zostaną dostarczone do  5- 7 dni po tym, jak nastąpi akceptacja wniosku przez Fundację Polska Bezgotówkowa.
Jak długo trzyma bateria terminala SmartPos?
Ponad 48 h.
Co po 12 miesiącach kiedy terminal się zepsuje?
1. Zgłosić ten fakt na infolinię. Wysyłka innego terminala jest w cenie dzierżawy.
Na jaki okres podpisywana jest umowa?
W pierwszej fazie na 12 miesięcy, a po tym czasie przechodzi na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.
Czy mogę wypowiedzieć umowę na terminal Smart Pos przed okresem 12 miesięcy?
Tak, ale wiąże się to z kosztem 910 zł netto. Przy likwidacji działalności koszt to 0 zł. 0 zł, także po upływie 12 miesięcy od odebrania terminala.
Czy mogę wypowiedzieć umowę na terminal Smart Pos po 12 miesiącu?
Tak, jest to bezkosztowe i obowiązuje Cię jednomiesięczny okres wypowiedzenia.
Jak łączy się terminal?
Po wifi np: udostępnione z telefonu lub poprzez włożenie własnej karty sim.
Czy aktywacja terminala jest prosta?
Tak. W pierwszym kroku logujemy się na stronę https://portal.eservice.pl/. Po zalogowaniu podajemy numer seryjny urządzenia i klikamy aktywuj. Następnie włączamy terminal, który automatycznie ściągnie aktualizację. Po zakończeniu aktualizacji jest gotowy do pracy.
Kiedy są przelewane środki na moje konto?
Maksymalnie do 2 dni roboczych.
Czy transakcje bez wydruku są bezpieczne?
Tak. Wszystkie transakcje są rejestrowane od razu w urządzeniu oraz znajdziesz je na Portalu Klienta. Klient może otrzymać potwierdzenie transakcji drogą mailową, wówczas musi wpisać swój adres mailowy na urządzeniu. Dodatkowo klient ma zarejestrowaną transakcję w historii swojego banku. Osobiście rozdałem już ponad 600 terminali Smart Pos i firmy, które mi zaufały potwierdzają, że klienci nie chcą potwierdzeń. Pamiętaj, że gdyby była potrzeba terminala standardowego z wydrukiem, to także takie posiadamy.
Jakie usługi ma terminal?
Napiwek, cashback, przewalutowanie DCC, blik, płatności telefonem, płatność zbliżeniowo, unieważnienie transakcji, wykaz transakcji.
Jakie dane muszę podać?
Aby otrzymać terminal/e musisz podać dane Twojego przedsiębiorstwa NIP, dane osobowe reprezentującej firmę, adresy placówek, w których będą używane terminale, szacunkowe dane odnośnie transakcji wykonywanych w tych placówkach, dane konta bankowego. Są to dane niezbędne do weryfikacji prowadzonej przez Ciebie działalności i Twojej tożsamości.
Kiedy umowa wchodzi w życie?
Umowa jest wiążąca po 14 dni od podpisania umowy. Do tego momentu masz prawo zrezygnować z umowy (Dotyczy jedoosobowe działalności).
Ile przysługuje mi terminali w ramach programu?
Masz prawo do jednego terminala z dofinansowaniem.
Czy ktoś mi pomoże w razie potrzeby?
Mamy dla Ciebie do dyspozycji 24 h centrum telefoniczne i masz mnie.
Czy mogę zmienić numer konta w trakcie używania terminali?
Tak. Jest to możliwe w portalu dla klienta.
Czy w jednoosobowej działalności gospodarczej mogę podać mój numer konta prywatnego?
Tak.

Tylko kilka KROKÓW dzieli CIĘ od otrzymania terminala.

1. KROK – Wypełniasz poniższy formularz.

2. KROK – Uzupełniasz podstawowe dane firmy, reprezentanta, numer konta, typ terminala, adres wysyłki.

3. KROK – Generuję wnioski. Wysyłam je TOBIE i do fundacji.

4. KROK – Pozytywna odpowiedź = Wysyłka terminali kurierem do Ciebie.

5. KROK -Od odebrania terminala masz 14 dni na rezygnację z umowy.