Logo Strony Tel: 696 409 829

Propozycja wspólpracy na terminal płatniczy

6h od zgłoszenia do usunięcia awarii

Serwisant terminali

Jakość obsługi firmy nie poznaje się jak wszystko działa, ale jak chcesz coś załatwić. Moi klienci mają własnego dedykowanego serwisanta do terminala płatniczego. Rekord przybycia serwisanta po kontakcie telefonicznym to 10 minut. Uwierz mi u Ciebie raczej tak nie będzie bo wydarzyła się wyjątkowa sytuacja, ale według naszego raportu średni czas przybycia serwisanta to 6 h. Nic dziwnego, że ponad 30% rynku polskiego z nami współpracuje. Opcja dedykowany serwisant nie dotyczy terminali smartPos z programu Polska Bezgotówkowa.

Dedykowany opiekun - Ja

[[!fname]], od ponad 10 lat zajmuję się terminalami płatniczymi w firmie eservice. Każdego klienta mam zapisanego w telefonie. Czasami klienci jak dzwonią do mnie to się pytają czy jeszcze pracuję w terminalach płatniczych, bo uwierz mi ponad 10 lat w jednej firmie to w tych czasach podobno wyczyn. Jest szansa, że {{dzwoniłeś|dzwoniłaś}} do swojego opiekuna, nie ważne co miał za usługę i {{usłyszałeś|usłyszałaś}}, że już z nami nie współpracuje. Widzisz, aby współpraca się układała to jak Tobie coś obiecuję to tak musi być, a firma eservice skutecznie dostarcza moje obietnica. Ponad 30% rynku terminali płatniczych jest nasze. Teraz już wiesz dlaczego.

Umowa na czas nieokreślony

umowa na czas nieokreślony

[[!fname]], {{Sam|Sama}} wiesz, że prowadzenie biznesu w Polsce nie jest łatwe. Jesteś w mniejszości i robisz inaczej niż większość - Szacun :). W biznesie jest różnie "raz na dole, raz na górze" Współpracując z nami masz umowę na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia tak, aby gdy coś się wydarzy w biznesie, łatwo można byłoby się odciąć od stałych kosztów. Jak widzisz posiadając u nas terminal jest to Mega bezpieczne dla Ciebie.

Bezpieczeństwo transakcji i Twoich pieniędzy

bezpieczne transakcje płatnicze

Mamy zespół od bezpieczenstwa. Obsługujemy ponad 30% przedsiebiorców w Polsce i wiemy, jak bezpiecznie procesować twoje transakcje.

Koniec z przepłacaniem za prowizję.

zadowolenie z terminala

Rozmawiając z nowymi klientami o kosztach i obsłudze związanej z termninalami płatniczymi często okazuje, że przedsiebiorcy pracują na wysokich stawkach prowizyjnych. Natłok innych obowiązków zagłusza weryfikację aktualnych stawek. Współpracując ze mną będziesz {{miał|miała}} pewność, że masz koszty terminala pod kontrolą.

Klienci, którzy nam ufają

Opłaty miesięczne netto na terminal płatniczy.

[[infonajempwob]]
[[terminalkomercyjnystacjonarny]] [[cenaterminalkomercyjnystacjonarny]]
[[terminalkomercyjnyprzenosny]] [[cenaterminalkomercyjnyprzenosny]]
[[dodatkowypinpaddlaklienta]] [[cenadodatkowypinpad]]
[[rkas]] [[rkascena]]
[[lacznoscgprs]] [[cenalacznoscgprs]]
Serwis [[cenaserwisterminal]]
Logo [[cenazalogo]]
Liczba miesięcy zwolnienia z najmu [[liczbamiesiecyzwolnieniazdzierzawy]]

Prowizje:

[[prowizjepwob]]
Karty kredyt. debet. Visa [[visapolskabbiz]]
Karty kredyt. debet. Mastercard [[mastercardpolskabbiz]]
Opłata autoryzacyjna [[autoryzacja]]
Blik [[prowizjablikterminal]]
[[rozliczniedcc]] [[prowizjadcc]]
Dopłata do MOTO [[doplatamoto]]
Dopłata do Visa i Master zagranicznych i biznesowych [[doplatavisaimasterpozauniaibiznes]]

Doładowania telefonów:

Orange [[orange]]
Plus [[plus]]
T-mobile [[t-mobile]]
Play [[play]]
Heya [[heya]]
Virginmobile [[virginmobile]]
Lyca, GT, Vectone, Delight [[lycagtvectodeligtmobile]]
Virginmobile [[virginmobile]]
Telegrosik [[telegrosik]]
Paysafecard [[paysafecard]]

Opłaty jednorazowe

Instalacja terminala z przeszkoleniem [[cenainstalacji]]
Deinstalacja terminala [[oplatadeinstalacyjna]]

Umowa:

[[czastrwaniaumowyterminale]]
[[stronazwideoproduktowe]]

Podsumowanie

  • Dedykowany opiekun

  • Bezpieczeństwo pieniędzy

  • Umowa na czas nieokreślony

  • Szybka interwencja serwisu

  • Integracja z systemem kasowym lub kasą fiskalną

  • Infolinia 24H

  • Prowizje pod kontrolą

Proces posiadania terminala

1. Podaj dane do umowy

2. Podpisz dokumenty

3. Odbierz terminal

Pytania i odpowiedzi

Pytanie 1: Czy terminal obsługuje BLIK?

Tak. Prowizja to tylko [[prowizjablikterminal]].

Pytanie 2: Czy terminale obsługują Google Pay i Apple Pay?

Tak. Prowizja zaś jest taka sama jak dla kart Visa i Mastercard według naszych ustaleń.

Pytanie 3: Czy terminale integrują się z systemami kasowymi lub kasami fiskalnymi?

Posiadamy bardzo wiele integracji i cały czas rozwijamy tą listę. Jeśli w rozmowie ze mną o to {{pytałeś|pytałaś}} i odpowiedziałem Ci, że się integrujemy tzn, że się integrujemy.

Pytanie 4: Ile czasu muszę czekać na terminal?

Od podpisania umowy od 1 - 4 dni. Tutaj musisz to ustalić ze mną bo zależy to od przyjętego rozwiązania.

Pytanie 5: Na jaki okres podpisywana jest umowa?

Na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia. Jedyny koszt to deinstalacja terminala w kwocie [[oplatadeinstalacyjna]]

Pytanie 6: Jakie dane muszę podać?

Aby otrzymać terminal/e musisz podać dane Twojego przedsiębiorstwa NIP, dane osobowe osoby reprezentującej firmę, adresy placówek, w których będą używane terminale, szacunkowe dane odnośnie transakcji wykonywanych w tych placówkach, numer konta bankowego. Są to dane niezbędne do weryfikacji prowadzonej przez Ciebie działalności i Twojej tożsamości.

Pytanie 7: Czy ktoś mi pomoże w razie potrzeby?

Mamy dla Ciebie do dyspozycji 24 h centrum telefoniczne, dedykowanego serwisanta i masz mnie.

Pytanie 8: Czy mogę zmienić numer konta bankowego?

Tak. Jest to możliwe w portalu dla klienta. Konto bankowe musi należeć do firmy. Dla jednoosobowych działalności wyjątkowo może być to rachunek prywatny należący do przedsiębiorcy.

Pytanie 9: Jak szybko są przelewane pieniądze na konto?

W zależności co ustalimy. Najszybszy termin to na następny dzień roboczy. Np: pieniądze z transakcji na terminalu z poniedziałku będą u Ciebie we wtorek.

Pytanie 10: Mam innego operatora terminali płatniczego. Co z wypowiedzeniem?

Współpraca z nami jest w pełni bezpieczna dla Ciebie. Nasza umowa w chodzi w życie od momentu instalacji terminala i jest na czas nieokreślony. Zainstalujemy terminal dopiero wtedy, gdy będziemy wiedzieć jak wygląda rozwiązanie umowy u Twego obecnego operatora. Druk wypowiedzenia do Twojego obecnego operatora wygenerujemy dla Ciebie po podaniu Twoich danych. Tutaj dopiero możesz zdecydować czy {{sam|sama}} wyślesz wypowiedzenie, czy my mamy nadać bezpłatnie kuriera po druk wypowiedzenia.

Pytanie 11: Czy jest różnica jak podam dane teraz czy później?

Kiedy nie masz terminala i niedługo otwierasz punkt, podając dane teraz masz pewnośc, że temat terminala masz ogarnięty, nawet jakby coś nie wypaliło z punktem lub zmieniła się sytuacja w życiu, rezygnując nie ponosisz żadnych kosztów. Jeśli zaś masz obecnie terminal, to im szybsze zainstalowanie terminala pracującego na korzystniejszych warunkach da Ci oszczędności.

Następny krok:

Wszystko jasne. Chcę podać dane.

Potrzebuję więcej informacji

Dane kontaktowe:

Korneliusz Rduch

Tel :  [[telefonkorneliuszterminal]]