1. Wzrost obrotów nawet do 10 % w zależności od branży

Według badań w firmach, w których jest zainstalowany terminal rosną obroty. Dlaczego tak się dzieje?

  • Banki promują używanie kart płatniczych i wychodzą z różnymi akcjami promocyjnymi.
  • Wydanie 100 zł lub 1000 zł poprzez terminal jest związany z mniejszymi emocjami dla klienta.
  • Klient nie jest ograniczony tylko do kwoty posiadanej gotówki w portfelu.
  • Posiadanie kart kr
  • edytowych i ich bezodestkowość nawet do 52 dni kusi klienta.
  • Poszerzenie grona klientów, którzy wyłącznie używają kart płatniczych.

Załóżmy, że miesięczne obroty twojej firmy to 10 000 zł. Jeśli marża na produktach w zależności od branży średnio przyjmniemy 20 % to jeśli obroty w twojej firmie wzrosną o 10 % to masz dodatkowe 1000 zł z czego przy 20 % marży zarabiasz 200 zł. Koszty terminala przy tych założeniach są o wiele niższe i wychodzisz na swoim.

 

2. Sposoby komunikacji terminali

Diul up – To typ łączności terminala po lini telefonu stacjonarnego. Terminal taki generuje dodatkowe koszty związane z impulsem telefonicznym według stawek operatora telefonu stacjonarnego.

 

 

Ssl – Internet to typ łączności terminala po łączą internetowym. Terminal podłączany jest za pomocą przewodu do routera lub gniazda internetowego.

 

 

GPRS stacjonarny – Terminal posiada własną kartę sim, z której wykorzystuje internet operatora sieci komórkowej. Terminal taki jest zasilany z sieci.

 

 

GPRS przenośny – Terminal posiada własną kartę sim oraz własną baterię.

 

 

3. Szybkość akceptowania transakcji

Zdanie „Czas to pieniądz” ma tutaj znaczenie. Czy znasz kogoś kto starcił cierpliwość i wyszedł z kolejki, bo terminal wolno procesował transakcje. Zobacz film pokazujący jak powinien działać sprawny terminal.

4. Kontakt

Firmy nie poznaje się jak wszystko działa, ale jak trzeba coś załatwić. Posiadanie przez firmy dedykowanego opiekuna jak również infolinii, która jest czynna 24 h z pewnością może dać poczucie komfortu ze współpracą z danym operatorem.

 

 

5. Serwis

Czas usunięcia awari terminala ma wpływ na twoje zyski. Wyobraź sobie sytuację, że czekasz na wymianę terminala tydzień. Ile możesz w ten sposób stracić pieniędzy? Na rynku operatorzy korzystają z kilku rozwiązań:

  • Wysyłają terminale kurierem z instrukcją uruchomienia.
  • Korzystają z zewnętrznych firm serwisowych.
  • Posiadają własnych serwisantów rozliczanych wewnętrznie za czas usunięcia awarii.

Jak myślisz, które z tych rozwiązań jest najbardziej efektywny i na który firma ma największy wpływ? – Odpowiedź tutaj zostawiam Tobie.

6. Funkcje, które warto posiadać

Płatności zbliżeniowe Paypass. Płatność do 50 zł bez podawania pinu karty.

 

 

Blik – Płatność za transakcje poprzez podanie 6 cyfrowego kodu, który generowany jest przez klienta w jego telefonie. Korzystanie przez twoich klientów z tej funkcji jest dla Ciebie tańsze nawet do 50 % niż poprzez karty Visa i Mastercard

 

 

DCC – Płatność w walucie (DCC) umożliwia przyjmowanie płatności w walucie karty, za pomocą której rozlicza się Twój klient. Dzięki niej posiadacz zagranicznej karty płatniczej wie, ile dokładnie zapłaci za transakcję dokonaną w Twoim sklepie oraz już w chwili dokonywania płatności zna kurs wymiany waluty. Posiadanie przez Ciebie tej funkcji pozwala znacznie obniżyć koszty procesowania transakcji płatniczych nawet do 70 %.

 

 

 

Wypełnij bezpłatnie formularz kontaktowy

 
Twoje dane są bezpieczne





Zadzwoń teraz

tel: 696 409 829